سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکتر قالیبافین کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم خطاب به تبریزی‌ها تاکید کرد: این شهر ظرفیت‌های زیادی دارد و برای پیشرفت باید به همت شما مردم و شما جوانان، دست به دست هم دهیم و مشکلات کشور را از جمله گرانی و بیکاری مرتفع کنیم. با غیرت شما مردم تبریز، اولین و مهمترین گام‌ها را از همین استان برخواهیم داشت.

قالیباف گفت: آذربایجان سربلند یعنی ایران سربلند، ایران سربلند یعنی آذربایجان سربلند؛ یاشاسین آذربایجان.

وی ادامه داد: امروز تنها دشمن من و شما یک چیز است و آن سوءتدبیر در اداره کشور است. لذا باید دست به دست هم بدهیم و اجازه ندهیم نخبگان و پیشکسوتان و اندیشمندان و جوانان باسواد و اندیشمند ما در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری برای این کشور احساس انزوا کنند و به حاشیه بروند.

محمدباقر قالیباف با اشاره به خشک شدن دریاچه ارومیه که یکی از دغدغه‌های اصلی مردم آذربایجان شرقی است اظهار داشت: اگر دریاچه ارومیه خشک شده به خاطر این است که این ضعف مدیریت از چندین سال گذشته در کشور وجود داشته و امروز این نتیجه حاصل شده است. اگر امروز هر بشکه نفت را چه 20 دلار بفروشیم، چه 120 دلار، بازهم مشکلات اقتصادی خواهیم داشت، چراکه مشکل اصلی ما سوءتدبیر است. باید این مشکلات را جبران کنیم. در این راستا باید در بخش‌های مختلف مثل سلامت، کشاورزی، خدمات، مخصوصا در بخش کارگران که بسیار دچار مشکل هستند اصلاحاتی انجام دهیم تا با سرعت این نابسامانی‌ها را به سمت سامان ببریم.

 






تاریخ : دوشنبه 92/3/13 | 10:14 عصر | نویسنده : جواد | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
 قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ